marți, 3 aprilie 2012

Campanie ZorileStore.ro pentru bloggeri

      ZorileStore ofera 400 de perechi de papuci bloggerilor pentru un “test-drive” inovativ. Mai bine zis, magazinul ZorileStore ofera gratuit 400 de perechi de papuci bloggerilor care participa la aceasta campanie! Vine vara iar ZorileStore si Blogatu.ro fac cadouri de sezon bloggerilor!
O super campanie de care poate profita oricine are blog si doreste sa testeze o pereche de papuci pe gratis.
      Eu mi-am ales  Papuci Grendha pentru femei SUN DAY AD, mi se par foarte potriviti pentru zilele de vara cand iesi la o plimbare cu fetele sau cu catelul :) , sau pentru nisipul fin de pe plaja de la mare.Mi se par foarte draguti si finuti , usor de purtat si se pot asorta cu usurinta la aproape orice tinuta. Abia astept sa vina vara sa ii pot purta !
Multumim Zorile store.ro si Blogatu.ro!
http://www.zorilestore.ro/papuci

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu